MERSİS

Kuruluş, değişiklik, kapanış ve diğer tüm işlemler merkezi sicil kayıt sistemi ‘’mersis’’ üzerinden başvuru ile başlatılıp dilekçe ekinde gerekli evraklar ve belgelerle sicil müdürlüğüne müracaat edilerek işlemler tescil ve ilan edilmektedir.

Mersis sisteminde yapılan başvuruda tescil ve ilan edilmesi istenilen tüm işlemlerle ilgili yer alan bilgilerin tutanak veya kararlarda da mutlaka yer alması gerekmektedir. Beyan edilen dilekçe de mersis, tutanak veya kararlar ile uyumlu olmalıdır.

Tescil ve ilan edilmesi istenilen hususları içeren kararların tümünün tarih ve sayıları mersis karar ekle bölümüne eklenmesi gerekmektedir.

İlgili evraklara aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

https://drive.google.com/drive/folders/1o1fTiCSr4ZWbSbv6jurF7cnoNLScFBGq