ÜYE MEMNUNİYETİ VE HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜLMESİ ANKET FORMU

1 Odamız hizmetleri ile ilgili genel memnuniyet seviyenizi lütfen belirtiniz. 1 (çok kötü) ve 5 (çok iyi) arasında puanlayınız.
2 Oda Sicil Personelimizin bilgi birikimi, tecrübesi, davranışları ve genel hizmet anlayışı ile ilgili memnuniyet seviyenizi lütfen belirtiniz. 1 (çok kötü) ve 5 (çok iyi) arasında puanlayınız.
3 Ticaret Sicil Personelimizin bilgi birikimi, tecrübesi, davranışları ve genel hizmet anlayışı ile ilgili memnuniyet seviyenizi lütfen belirtiniz. 1 (çok kötü) ve 5 (çok iyi) arasında puanlayınız.
4 Yönetimin idari durumu ve hizmet anlayışı ile ilgili memnuniyet seviyenizi lütfen belirtiniz. 1 (çok kötü) ve 5 (çok iyi) arasında puanlayınız.
5 Aldığınız hizmetin hızını lütfen değerlendiriniz. 1 (çok kötü) ve 5 (çok iyi) arasında puanlayınız.
6 Web portalımız beklentilerinizi karşılıyor mu?
7 Odamız sosyal medya hesaplarını takip ediyor musunuz?
8 Odamız öneri ve şikayet sürecinin yeterince iyi çalıştığını düşüyor musunuz?
9 Odamız duyuru ve etkinliklerinin sizlere ulaşması konusunda hangi kanalı tercih edersiniz?
10 Odamızdan istek ve önerileriniz varsa lütfen yazınız.

Odanız ile paylaşmış olduğum kişisel verilerimin (Ad, Soyad, T.C. kimlik numarası, doğum tarihi, imza, kurum ünvanı ve kurumsal e-posta adresi, cep telefonu numarası, adres, oda sicil numarası, kurum adresi, kurumsal telefon numarası) ekte yer alan aydınlatma metni kapsamında işlenmesine ve paylaşılmasına onay veriyorum.

KVKK AÇIK RIZA METNİNE BURAYA BASARAK ULAŞABİLİRSİNİZ.