Haberler

Tüm sektörlere ait haberler aylara göre listelenmektedir. Haberlerin içeriğini görmek için başlıkların üzerine tıklayınız.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EĞİTİMİ ÜYELERİMİZDEN BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ
blank

Kuşadası Ticaret Odası‘nın üyelerine yönelik düzenlediği eğitimler kapsamında gerçekleşen “Müşteri Memnuniyeti Eğitimi”, eğitmen Dr. Barbaros Kon tarafından Kuşadası Ticaret Odası’nda verildi.

 Üyelerin yoğun ilgi gösterdiği eğitimde katılımcılar; müşteri kimdir sorularından, fark yaratan müşteri memnuniyeti, müşteri anlayışının dünü-bugünü, markalaşmış müşteri deneyimi, müşterilerin istekleri, hizmet kalitesi, şikayetler, müşteri odaklılık, doğru iletişim konularına kadar müşteri memnuniyeti konusunun tüm detaylarını öğrenme imkanı buldular.

 “Müşteri mutluluğunu garanti altına almak hepimizin görevidir”, denilen eğitimde Eğitmen Dr. Barbaros Kon’un  üzerinde durduğu konulardan biri de

“müşteri her zaman haklı değildir, ama her zaman müşteridir” oldu.

 Eğitimden çok yararlandıklarını belirten katılımcılar, eğitimin üyelere son derece faydalı olduğunu söylediler ve Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan ve Yönetim Kuruluna teşekkür ettiler.