Haberler

Tüm sektörlere ait haberler aylara göre listelenmektedir. Haberlerin içeriğini görmek için başlıkların üzerine tıklayınız.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EĞİTİMİ VAY BE DEDİRTTİ
blank

Kuşadası Ticaret Odası‘nın üyelerine yönelik düzenlediği eğitimler kapsamında gerçekleşen “Vay be Dedirten Müşteri Memnuniyeti Eğitimi” konulu, eğitmen Dr. Barbaros Kon’un verdiği eğitim, katılımcılara vay be dedirtti.

 

Üyelerin yoğun ilgi gösterdiği eğitimde katılımcılar, müşteri kimdir sorularından, fark yaratan müşteri memnuniyeti, müşteri anlayışının dünü-bugünü, markalaşmış müşteri deneyimi, müşterilerin istekleri, hizmet kalitesi, şikayetler, müşteri odaklılık, doğru iletişim konularına kadar müşteri memnuniyeti konusunun tüm detaylarını öğrenme imkanı buldular.

 

Müşteri mutluluğunu garanti altına almak hepimizin görevidir, denilen eğitimde Eğitmen Dr. Barbaros Kon’un  belirttiği konulardan biri de “Müşteri her zaman haklı değildir, ama her zaman müşteridir” oldu.

 

Eğitimin sonunda, eğitimden çok yararlandıklarını belirten katılımcılar bu tarz eğitimlerden üyelerin son derece faydalandıklarını söylediler ve Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan ve Yönetim Kuruluna çok teşekkür ettiler.