Haberler

Tm sektrlere ait haberler aylara gre listelenmektedir. Haberlerin ieriini grmek iin balklarn zerine tklaynz.

KUTO PERSONELİ ANKARA’DA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EĞİTİMİ ALDI
blank

4-5 Aralık 2015 tarihlerinde Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nde (TOBB), Kuşadası Ticaret Odası personelinin de katıldığı, Akreditasyon Genel Değerlendirme Toplantısı  ve Müşteri Memnuniyeti Eğitimi yapıldı. 

Kuşadası Ticaret Odası’nın 6. dönemde akredite olan 17 oda içerisinde olması  ve 2016 yılında belge denetimine girecek olmasından dolayı eğitime, başta Oda Genel Sekreteri  Burhan Sezer olmak üzere  tüm birimlerden birer personel katıldı. 

İlk gün yapılan Akreditasyon genel değerlendirme toplantısında,  TOBB Akreditasyon kurulu sekreteri Volkan Tufan tarafından,  genel olarak yapılması gerekenler standartta yer alan maddelere göre ayrıntıları ile anlatıldı.

Müşteri memnuniyeti eğitiminde, Türk Loydu yetkilisi İlker Gür tarafından,  başta kalite olmak üzere müşteri ilişkileri, şikayetlerde izlenecek yol  ve çerçeve, şikayetlerin  alınma şekli ve değerlendirilmesi konularında bilgi verildi.

Kuşadası Ticaret Odası, üyelerine yönelik hizmet kalitesinin arttırılması amacı ile 2010 yılında Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği‘nin projesi olan akreditasyon sistemine dahil olarak, akredite olmayı başarmıştır. Bu çerçevede yapılan hizmetlerin kalitesi  ölçülebilir hale gelmiş ve Kuşadası Ticaret Odası denetimlerden başarı ile geçmiştir.